Możliwości sponsorskie


Najlepszą formą promocji klubu jest osiąganie wyników sportowych. Jest to jednak tylko część tej najważniejszej w sporcie dziedziny zarządzania. Jak promować klub, drużynę, a w związku z tym sponsorów wspierających jego działalności? Polska po dwudziestu latach transformacji w dziedzinie sportu dopiero się odnajduje, ale w naszym kraju są już przykłady skutecznego zarządzania w zakresie promocji i marketingu. Czerpanie z tych wzorów nie jest niczym złym, tym bardziej, że wydaje się, iż wielu włodarzy polskich klubów tego nie dostrzega. Obecnie jesteśmy na etapie budowy Planu marketingowego, przy pomocy którego chcemy wdrożyć w życie nasze pomysły. Zakłada on między innymi zaangażowanie w rozwój naszej firmy Urzędu Miasta Katowice, kapitału Unii Europejskiej, Inwestorów, dużych i małych Sponsorów, środowiska medialnego i kibicowskiego oraz szkół, uczelni, a także rodziców i młodzieży trenującej w naszym klubie.

W naszej ofercie znajdą się niespotykane dotychczas w polskim sporcie formy reklamy, zdecydowanie poszerzające możliwości promocji klubu i Sponsorów. Oprócz standardowych form reklamy takich jak banery na strojach sportowych, stadionach czy w Internecie przedstawimy między innymi pakiet reklamy wspólnej, który dzięki wykorzystaniu efektu synergii oraz wzmocnieniu pozytywnego przekazu (jak wynika z badań ponad 80% społeczeństwa pozytywnie odnosi się do firm, tylko dlatego, że wspierają sport), a także przy jednoczesnym obniżeniu kosztów promocji zarówno klubu jak i firm powoduje, że naszym zdaniem jest to przyszłość, którą jako jedni z pierwszych możemy na rynek wprowadzić i czerpać z tego obopólne korzyści.